Služby
→ Správa sociálních sítí (zejména Facebook, Instagram, YouTube, Spotify)
→ Výkonnostní PPC kampaně na Google, Sklik a sociálních sítích
→ Tvorba, správa a analýza online inzerce
→ Správa webu (CMS), včetně CRM systému
→ Vývoj a testování dalších nových nástrojů a zlepšení CRM systému a webu
→ Příprava a rozesílání newsletterů a vyhodnocování jejich efektivity
→ Spolupráce na vytváření a distribuci propagačních předmětů
→ Editace a úpravy fotografií pro online obsah
→ Editace a distribuce audio a video výstupů (videa, podcasty apod.)
→ Správa záznamů inscenací na intranetu
Městská divadla pražská
ABC, Komedie a Rokoko – největší jednosouborové činoherní divadlo na 3 scénách přímo v centru Prahy
Růst v číslech od začátku spolupráce
→ Dosahy na Facebooku: +106 %
→ Dosahy na Instagramu: +1012 %
→ Návštěvy Facebook profilu: +310 %
→ Návštěvy Instagram profilu: +69 %
→ Noví sledující na Facebooku: +15 %
→ Noví sledující na Instagramu: +207 %
→ Placený dosah na FB a IG: +30 %
→ Placená zobrazení na FB a IG: +161 %
→ Tržby z reklam na FB a IG: +26 %
→ Tržby z newsletterů: +39 %
→ Tržby z Google Ads: +215 %
KDYŽ SE DIVADLO STANE ONLINE SHOWMANEM
Od ledna roku 2023 mám tu čest pracovat s MĚSTSKÝMI DIVADLY PRAŽSKÝMI, kde jsem se stal digitálním kouzelníkem v divadelním světě.
ONLINE DIVADELNÍ KREATIVEC PRO MĚSTSKÁ DIVADLA PRAŽSKÁ
Vytváření obsahu a správa sociálních sítí se staly mým každodenním rituálem. Připravuji příspěvky, IG stories a reels, které informují o připravovaných premiérách a nejbližších představeních, ale také diváky vtahují do světa divadla a jeho zákulisí.
JAK JSEM NAKOPL ON-LINE PRODEJE
Vytvářím a spravuji výkonnostní placené reklamní kampaně na Facebooku, Instagramu, Google a Seznamu. Díky PPC kampaním jsem dokázal oslovit širokou cílovou skupinu a přilákat nové diváky do divadla. Podařilo se mi zajistit stabilní příjem rezervací a prodejů vstupenek prostřednictvím placené reklamy. Facebook a Instagram jsem pojal více brandově a ve spolupráci s divadlem zachytáváme nové diváky. Ty následně remarketuji prostřednictvím jednoznačně výkonnostních kampaní na Google, Facebooku a Instagramu. Na kanálech zobrazuji reklamy propagující jednotlivé inscenace.
NEWSLETTERY JAKO JEDNA Z DALŠÍCH FOREM KOMUNIKACE
Abych udržel diváky informované a angažované, pravidelně tvořím několik newsletterů. Tímto způsobem zůstávám v kontaktu s publikem a mám možnost s nimi sdílet novinky, exkluzivní nabídky a zajímavosti ze světa divadla.